20110206

Vänskap

Vänskap är något som betyder så oerhört mycket för många av oss. Vänskap är för mig någon som stöttar en när det är jobbigt. Någon att fnissa och skratta tillsammans med. Någon som man delar de allra hemligaste stunder och ögonblick med. En axel att gråta ut på. En knuff i ryggen när man själv inte vågar ta steget. En vän som man kan vara sig själv tillsammans med, som man trivs med och som man vet ställer upp oavsett vad som än händer.

Min allra närmaste vän flyttade för ca två år sedan till kärleken i Skottland och ibland saknar jag henne så mycket att det gör fysiskt ont. När jag hittade det här skrivet i en bok kom tårarna. Hon betyder så mycket för mig och jag saknar henne så mycket.

Njut av era nära och kära och ha en fortsatt underbar söndag!
kram Linnéa

3 kommentarer:

Tina sa...

Fina ord du skriver idag. Vänner är så fantastiskt att ha, hade inte klarat mig utan..

Kram till dig från en bloggvän, Tina

Fröken Kråknäs på vift sa...

Hej!
Min bästa vän höll på att flytta till Kanada för ett par år sedan. Jag var glad för hennes skull men sörjde inom mig. Tyvärr så ställdes flytten in några dagar innan flyget skulle gå. Då infann sig en konstig känsla eftersom vi båda var glada att kunna umgås men hennes dröm hade ju gått upp i rök.

Ha det gott!
Katarina

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad gulligt Linnéa! Du verkar vara en riktigt go vän du. Och TACK för ditt engagemang och din gulliga kommentar inne hos mig. Den värmer!!

Största kramen Jenny