20120501

Ett stopp.






Idag bjuder jag på fantastiska trädgårdsbilder från sköna hems trädgårdsgalleri. Underbara och inspirerande bilder.  För att få veta mer om respektive bild kika in på Sköna hems hemsida och klicka er vidare till trädgårdsgalleriet. :) 

Nu blir det ett stopp. Ett stopp på vägen för att låta andra möjligheter ta plats. En paus i bloggandet då tiden inte längre räcker till. Jag älskar att blogga så jag vågar ändå påstå att jag kommer tillbaka. Kanske inte i morgon eller nästa dag, eller så kanske är det precis det jag gör. Vem vet!?! Kanske inte i den här skepnaden utan kanske i annan form eller så är det precis så här jag kommer tillbaka. Precis så som jag är och alltid varit fast ja, annorlunda. Ni förstår nog vad jag menar. :) Det blev en stor förändring för mig börja jobba hundra procent från att ha vikarierat och studerat, och mer kunnat påverka min vardag. Absolut helt fantastiskt att jobba "på riktigt" - äntligen! Men intressen och vissa vardagsgöranden får flyttas åt sidan tills vardagsrutinen kommit i ordning. Jag provar mig fram, känner mig försiktigt fram och försöker hitta den rätta vägen. Men det är svårt. För livet är inte som en motorväg - rak och slät, utan kurvor och gupp. Utan livet ser mer ut som en slingrig skogsstig som går både upp och ner, till höger och vänser. Vi vet inte vad som gömmer sig efter nästa krök. Vilket också är det fantastiska med livet - att det inte är förutsebart. Jag är precis inför en av de där kurvorna som vi möter i livet. Och för att orka ta mig genom hela kurvan måste jag tömma ryggsäcken. Därför får bloggen vänta för att ge plats åt annat. Kanske kommer jag tillbaka till den plats där jag lämnade bloggandet bakom mig eller så hittar jag en ny blogg framför mig med andra spännande utmaningar och glädjeämnen. Tills dess vill jag tacka alla fantastiska människor som kikat in här till mig. Tack tusen gånger om! Ni har gett mig så stor glädje, varma skratt och knuffar i ryggen. Jag önskar er alla en fantastisk fortsättning - förhoppningsvis ses eller hörs vi igen! Nu blir det paus, gräs mellan tårna och jord under naglarna. 

Lycka och kärlek till er alla!

12 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Du är så duktig på att skriva. Jag hoppas att du får en riktigt bra bloggpaus och det är så bra gjort av dig att prioritera, för det behövs här i livet, man hinner inte med allting hela tiden. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka när du känner att tid och ork finns! Kram Jennifer

Anonym sa...

Mysig blogg!!

Anonym sa...

Vad kul att du gillar vårt trädgårdsgalleri! mvh cecilia, webbredaktör Sköna hem

Min plats i solen sa...

Hej Linnéa!

Jag hoppas att allt är bra med dig och att du njuter av din paus, sommaren och ditt arbete? Men jag vill också att du ska veta att du är otroligt saknad vännen. Jag saknar dina fina inlägg och alltid lika värmande kommentarer. Så jag håller tummarna för att din bloggpaus gör dig riktigt gott och att en blogglängtan snart sätter in igen. Vi finns här.

Ta hand om dig du fina och njut av sommaren!♥

Kram Lotta

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej, vilken fin blogg du har!
Kika gärna in hos mig, jag har just nu en utlottning i samarbete med nätbutiken Tidlösa Ting, dragning den 16 juli. Du kanske vill vara med?

http://emmasvitadrommar.blogspot.se/2012/07/nu-kor-vi-dags-for-utlottning.html

Kram Emma

Min plats i solen sa...

Kram till dig!♥ Hoppas du njuter av sommaren och har det riktigt gott?

Kram Lotta

Brit sa...

So beautiful pictures ! Greetings from Paris

Min plats i solen sa...

Septemberkram till dig Linnéa!♥

Saknar dig här i bloggvärlden.

Kram Lotta

Min plats i solen sa...

Saknar dig Linnéa! Hoppas att allt är bra med dig?♥

Kram Lotta

Min plats i solen sa...

Hej Linnéa!

Jag hoppas att allt är bra med dig och att du njuter det goda livet.

Önskar dig en riktigt god och varm jul.♥

Kram Lotta

Anonym sa...

sonOn vous demandera des informations comme le code à barres à l'arrière de votre unit.
de cartes de paiement" Cela dit, il est primordial que votre site de téléchargement ont la capacité de télécharger vos mp3, films, jeux et fichiers de logiciels à "Warp Speed" et tout un tas de programmes vantent comment vite qu'ils sont, nous avons constaté que beaucoup de compagnies n'a pas à la hauteur de leur offrant. de GothamSur les autres manus, quelqu'un qui est en désaccord avec moi est un retard.

Here is my page - generateur de
code psn

Anonym sa...

Quality articles or reviews iss the main to invite the users to pay a visit the web page, that's what this
web site is providing.

Review my weblog - Naked Illinois Women